Doprava

  • 3.1. Kupujúci je povinný za tovar, ktorého objednávka bola potvrdená Predávajúcim podľa článku II. bod 2.2., riadne a včas zaplatiť kúpnu cenu uvedenú na internetovej stránke Predávajúceho.
  • 3.2. Kúpna cena je uvedená vrátane DPH. Odoslaním objednávky Kupujúci uvedené kúpne ceny akceptuje. V kúpnej cene tovaru do výšky 90 € nie sú zahrnuté náklady na balné a dopravné. Pri kúpnej cene nad 90 € je poštovné a balné zdarma okrem strojov značky Makita - tam je 7,20 € za balík.
  • 3.3. Kúpnu cenu hradí Kupujúci podľa zvoleného spôsobu dopravy a úhrady uvedeného v objednávke, a to nasledovne:

Zásielky sú posielané sú posielané listom alebo podľa povahy zásielky balíkom.

do 20 € 4,90 €
od 20.01 € do 50 € 4.60 €
od 50.01 € do 90 €  3,50 €
od 90,01 € do 150 € 1,50 €

 

Sledovanie zásielok - kliknite

Sledujte svoju zásielku kedykoľvek on-line: musíte len jednoducho zadať číslo jednej alebo aj viacerých zásielok. Informácie Track & Trace predstavujú podrobné údaje o stave doručenia a naposledy uskutočnenej operácii.

Informácie o balíku e-mailom alebo v textovej správe

Buďte včas informovaní a ovplyvnite doručenie

GLS informuje o doručení príjemcu balíka e mailom alebo textovou správou a umožňuje mu vybrať si zo širokej škály možností doručenia. Tieto možnosti sú k dispozícii ešte pred prvým pokusom o doručenie.

Objednaný tovar dostanete rýchlejšie a pohodlnejšie, pretože môžete ovplyvniť miesto a čas doručenia. Vyhnete sa tak situácii, že v čase doručenia nie je na mieste nikto, kto by balík prevzal.

Výhody, a to hneď

  • Informácie získate skôr než sa balík vyexpeduje
  • Vopred dostanete informácie o predpokladanom časovom rámci doručenia
  • Nemusíte sa registrovať alebo prihlasovať
  • Len pár kliknutiami si môžete vybrať zo širokej škály možností
  • K možnostiam doručenia sa dostanete priamo pomocou odkazu uvedenom v e maili alebo textovej správe

Správa číslo 1 – keď je tovar pripravený na odoslanie

Firma, z ktorej ste si objednali, pripravuje balík a údaje o ňom pošle GLS spolu s vašou e-mailovou adresou a/alebo číslom na váš mobilný telefón – ak ste s tým súhlasili (vo forme všeobecných podmienok alebo pri objednávaní). Dostanete e-mail alebo textovú správu s informáciou o tom, že váš balík je už na ceste. Správa uvádza aj informácie o bežnej doručovacej lehote. Ak viete, že v tom čase nebude nikto doma, kto by balík prevzal, môžete si už teraz vybrať inú možnosť doručenia. Odkaz v e maili vás priamo navedie na GLS Delivery Manager.

Možnosti:

  • Doručenie na rovnakú adresu k určitému dátumu
  • Doručenie na novú adresu
  • Doručenie v čase po pracovnej dobe medzi 17.00 a 20.00 (možné len v mestách s depom GLS)
  • Doručenie na predajné miesto GLS ParcelShop
  • Doručenie do Balíkomatu
  • Vyzdvihnutie v depe GLS
  • Odmietnutie prijatia zásielky

Správa číslo 2 – keď je balík už na ceste

Len čo ráno v deň doručenia vodič doručovateľ preskenuje číslo balíka, GLS má možnosť určiť trojhodinový časový rámec doručenie. Dostanete teda druhý e mail alebo textovú správu, v ktorej je uvedený predpokladaný časový rámec doručenia.

Správa číslo 3 – navedie na možnosti doručenia, z ktorých môžete vyberať

Ak sa GLS nepodarilo balík doručiť na prvý pokus, dostanete e-mail alebo textovú správu, v ktorej je opäť uvedený odkaz priamo na GLS Delivery Manager. Odtiaľto môžete ovplyvniť druhý pokus o doručenie balíka tak, ako to vyhovuje vám.

Tretí pokus o doručenie

GLS zvyčajne realizuje dva pokusy o doručenie. Ak si však odosielateľ objednal službu FlexDeliveryService, GLS môže v prípade potreby vykonať aj tretí pokus, ktorému opäť predchádza informačná správa.

Vy si vyberiete – my doručíme

Vy rozhodnete o dátume, mieste a mnohom ďalšom - kliknite

Vyberte si a ovplyvnite doručenie podľa vlastného želania. Dokonca skôr než sa balík vyberie na cestu k vám. GLS ponúka širokú škálu možností doručenia.

Možnosti doručenia sú vám k dispozícii hneď, ako dostanete od GLS e-mail alebo textovú správu s informáciami o vašom balíku.

Pri druhom e-maili alebo textovej správe vám GLS oznámi, kedy vaša objednávka pravdepodobne dorazí a dokonca dostanete aj trojhodinový časový rámec. Zatiaľ zistíte, či bude mať na mieste kto prebrať balík.

Pokiaľ sa tak nestane a vy zmeškáte prvý pokus o doručenie, máte opäť k dispozícii rôzne možnosti doručenia. Dostanete e-mail alebo textovú správu s odkazom, ktorý vás zavedie priamo k možnostiam pre doručenie vášho balíka. Pri druhom pokuse o doručenie si môžete vybrať pre vás najvhodnejší spôsob prevzatia balíka.

Možnosti doručenia na počkanie

  • Doručenie na rovnakú adresu k určitému dátumu
  • Doručenie na novú adresu
  • Doručenie v čase po pracovnej dobe medzi 17.00 a 20.00 (možné len v mestách s depom GLS)
  • Doručenie na predajné miesto GLS ParcelShop
  • Doručenie do Balíkomatu
  • Vyzdvihnutie v depe GLS
  • Odmietnutie prijatia zásielky

Vyberte si dátum doručenia

Môžete si vybrať určitý dátum. Na výber sú štyri pracovné dni po predpokladanom dátume doručenia. Stačí kliknúť na možnosť Nový dátum doručenia a potvrdiť. GLS balík doručí v požadovaný deň.

Zadajte novú adresu

Balík môže byť doručený na celkom inú adresu ako ste pôvodne uviedli v objednávke. Napríklad, môžete uviesť adresu pracoviska, susedky alebo člena rodiny, ktorý bude v tom čase doma. Vyberiete možnosť Nová adresa doručenia, zadáte novú adresu a potvrdíte. GLS vašu zásielku okamžite presmeruje.

Doručenie po pracovnej dobe

Balík vám môžu doručiť aj po pracovnej dobe. V mestách, kde sa nachádza depo, je možné doručiť zásielku aj medzi 17.00 a 20.00 hod. Pre pracujúcich ľudí, ktorí cez deň nie sú doma, je to pohodlné riešenie. Stačí len kliknúť na možnosť Doručiť po pracovnej dobe a potvrdiť. GLS doručí váš balík v čase, keď budete doma, a to medzi 17.00 a 20.00 hod.

Doručenie na predajné miesto GLS ParcelShop

Môžete si vybrať aj GLS ParcelShop a nechať si balík doručiť priamo tam. V predajni je vždy niekto prítomný, kto zásielku prevezme. Vyberte si GLS ParcelShop priamo on-line, napríklad takú predajňu, ktorú máte cestou do práce.

GLS ParcelShop má otváracie hodiny, ktorými vychádzajú zákazníkom v ústrety a balík si tak môžete vyzdvihnúť vtedy, keď to najlepšie vyhovuje vám. Ak ste preč na niekoľko dní, balík vám odložia až na štyri pracovné dni. Stačí kliknúť na možnosť Doručenie do GLS ParcelShop-u, vybrať vyhovujúcu predajňu a potvrdiť. GLS presmeruje zásielku a doručí ju na požadovanú predajňu ParcelShop.

Doručenie do Balíkomatu

V GLS Balíkomate, je Vaša zásielka pohodlne k dispozícii na vyzdvihznutie po celý deň. Akonáhle je doručená do GLS Baíkomatu obdržíte prístupový kód v textovej správe alebo e-mailom.

GLS Balíkomaty sú pevne stavané, s niekoľkými úrovňami zabezpečenia a stráženia.

Sú umiestnené v oblastiach s vysokou hustotou pohybu ľudí, napríklad pri veľkých supermarketov alebo čerpacích staniciach. Stačí kliknúť na voľbu "dodanie do GLS Bíkomatu", vyberte si GLS Balíkomat a potvrďte. GLS umiestni balík v požadovanom Balíkomate, kde môže byť uložení na najbližšie štyri pracovné dni. Táto možnosť je k dispozícii aj pre dobierkové baíky.

Vyzdvihnutie balíka v depe GLS

Môžete sa rozhodnúť vyzdvihnúť si balík osobne v depe GLS. Balík teda ostane v depe pod vašou adresou a zájsť si poň môže po dobu štyroch pracovných dní. Po uplynutí tohto času sa balík vráti odosielateľovi. Stačí len kliknúť na Osobné vyzdvihnutie v depe GLS a potvrdiť. GLS pre vás balík bezpečne uskladní.

Odmietnutie prevzatia

Zásielku môžete odmietnuť prevziať aj on-line. Táto možnosť sa zvažuje napríklad v prípade, keď ste si tovar neobjednali, alebo ste si nákup tovaru rozmysleli. Stačí len kliknúť na Odmietnuť a potvrdiť. GLS odpraví tovar späť odosielateľovi.

 

 

 

Link to This Pageqrcode